Wednesday, November 21, 2012

Story_Part : [ Result? ]


Assalamualaikum,

K semalam, tanggal 20 November 2012, result final exam dah keluar. So, macam mana result korang? Mesti gempak gila kebaboommm kan? :P huhu. anyway, result aku? oh shitt. tak payah ckp lah. result aku okay 'okay je'. kuang kuang kuang. hahaha. Tapi, alhamdulillah, lulus semua subjek. Whaattt? lulus je? haha. it's okay lah. Bila dah naik upper form ni, nak lulus pun macam nak tercabut mata aku. As usual, bila minggu exam je, automatik mata aku tak boleh lelap. Pastu time exam, aku tertidur. TERtidur k. haha. Then, mula lah gelabah, tak sempat lah, tak cukup masa lah, ape lah. haha. lol ernie.

Nak tahu tak, aku tak turun kelas. Yeay! tepuk tangan sikit. heeee. Memang lah tak turun kelas, sebab kelas aku is the one and only class yang students nye amek 11 subjek. haha. so, stay in that class. 5 Sains 2, next year. eh? yela kot. jumpa lah org yang sama, muka yang sama, k bosan. huhu :P

Dahla, next topic. Aku ingat lagi the moment bila dapat list beli buku untuk 5 SPT, 5AK dan 5SN. 

"eh, buat apa cikgu bagi list buku Form 5 ni? Kita kan Form 4"

"next year kan kita dah Form 5"

kelip kelip mata -.- tahun depan aku dah Form 5 ekh? seriously? K dah besar rupanya aku ni. ingatkan baru darjah lima. haha. sengal --' So, sekarang ni, aku tengah berusaha nak tackle abang 11A+ aku. Yeah, abang 11A+, sudikah kau menjadi raja di hatiku? haha. K merepek O_O Tak lama lagi, aku akan dicop sebagai SPM candidate 2013. atototo, cuak cuak. Okay, teruskan berusaha ernie :)

Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm :')

Wasalam.

No comments: