Sunday, December 30, 2012

Story_Part : [ Back to school ]

Assalamualaikum :)

Helllooo everybody :) I can't believe that cuti tinggal dua hari je. Whatever it is, i miss school a lot :')  i miss teachers, i miss my classmates, i miss my super duper best friends and i miss everything in school  :') hehehe.  Aku dah iron baju sekolah and semua barang sekolah dah complete. Yeahh, i'm so excited nak pergi sekolah. haha. Tapi tahun 2013 ni, aku akan jadi senior. So, tak best lah weyh. Tak ada sumber inspirasi dah. wuuuuu, haha. lol. But then it's okay :) It gonna be the last year to school. Tapi naik je sekolah, it means that SPM pun semakin hampir. Ya Allah, i'm so scared :'( But insyaAllah everything gonna be okay. I believe that Allah always with us :)

 
 
Doakan aku sabar dan tabah menghadapi dugaan dan cabaran naik sekolah ni. Semoga aku  lebih berikan tumpuan semasa cikgu ajar. Semoga aku tak tidur kat kelas. Semoga aku tak berkhayal lagi dalam kelas. Semoga aku tak terpengaruh dengan perkara-perkara negatif. Semoga aku jadi seorang insan yang lebih menghargai kawan-kawan. Aku sangat-sangat berharap aku kuat hadapi dia. Ya Allah :'| Aku harap aku menjadi insan yang lebih baik. And i really hope that 11A+ will be mine :)

I know that, I'm strong. and now I'm double triple strong :') Dear atul and mimie, thank you very much for always supporting me :) Okay, that's all for today. Thanks for reading yaww. Wasalam.

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH :)

No comments: